|   | 
		
	
		|   | 
		
		
	
		|   | 
		
	
		
		
		 | 
		  | 
				
 
  
 
  Przebicie 
 
  
Oto kilka porad, aby operacja ta stała się mniej nieprzyjemna :
-  Brać zawsze ze sobą parę rękawic.  
 
- Worek na śmieci zawsze do dyspozycji w bagażniku, może być użyteczny, aby schować przebite koło, zwłaszcza gdy jest zabrudzone błotem!  
 
- Gdy pobocze jest zbyt miękkie, podnośnik może się wbić, należy więc przewidzieć deseczkę.  
 
- Lekko posmarować gwint śrub, aby ułatwić sobie odkręcenie nakrętek.  
 
- Po naprawie i ponownym założeniu opony wyważyć koło.  
 
- Po założeniu koła zapasowego nie jechać zbyt szybko. Ciśnienie w kole zapasowym jest być może zbyt niskie, istnieje ryzyko braku całkowitej kontroli nad samochodem.
  
 
- Złe dokręcenie może doprowadzić do zgięcia tarcz hamulcowych i uszkodzenia mocowania.  
 
- W celu jednorodnego i dokładnego dokręcenia śrub najlepiej używać klucza dynamometrycznego. Narzędzie to pozwala na dozowanie siły dokręcania na śrubach.
  
 
- Jeśli go nie posiadacie, proszę umówić się z najbliższym warsztatem w celu sprawdzenia kół.
  
 
 
Dobre dokręcenie zapewnia łatwy demontaż ! 
  
 
  
 
 [ powrót ]   
   
		
		
		 | 
		  | 
	 
	 
		
		
		 | 
		  | 
	 
	 
		
		
		 | 
		  | 
	 
	 
		 |