|   | 
		
	
		|   | 
		
		
	
		|   | 
		
	
		
		
		 | 
		  | 
				
 
  
 
  Zawieszenie podwozia i przejazd przez rowy
  
   
  
   
   Zawieszenie podwozia
    
   Przestudiować teren, aby poznać miejsce, gdzie można się zawiesić.
Zablokować mechanizm różnicowy centralny i osi tylnej, jeśli istnieje.
W terenie płaskim lub na podjeździe zmienić bieg na 2 lub 3 terenowy i na 1 terenowy na zjeździe. 
W terenie płaskim lub na podjeździe lekko przyspieszyć tuż przed miejscem, w którym można się zawiesić. 
Na zjeździe, lekko przyhamować tuż przed miejscem, w którym można się zawiesić. 
W przypadku zablokowania, włączyć bieg wsteczny i wycofać się, aby wybrać inną trajektorię lub inną prędkość.
  
  
  Przejazd przez rów.
- Ustawić samochód pod kątem około 45º przed rowem.
 
- Przewidzieć wystarczająco dużą strefę wyjazdu.
 
- Zablokować mechanizm różnicowy i tylny, jeśli samochód jest weń wyposażony.
 
- Przejechać rów na 1 biegu terenowym i na małym gazie.
 
- Jeśli samochód jest zablokowany przez zawieszenie, wycofać.
 
- Rozpocząć manewr ponownie wybierając inną trajektorię.
 
- Mocno przyspieszyć, aby przejechać przez rów impulsem.
 
- Zwolnić pedał gazu dla przejazdu kół tylnych.
 
  
   
  
  
  
 
  
 
 [ powrót ]   
   
		
		
		 | 
		  | 
	 
	 
		
		
		 | 
		  | 
	 
	 
		
		
		 | 
		  | 
	 
	 
		 |